[rrd-users] ERROR: Legend too long

Stefan M. Brandl smb at r-kom.de
Thu Jul 22 09:47:23 CEST 2010

On Thu, Jul 22, 2010 at 08:58:00AM +0200, Tobias Oetiker wrote:
> Hi Stefan,

Hello,

> how about using two COMMENT lines ?

Oh, sometimes things are so easy.

Thanks for the hint
  Stefan

--
Stefan M. Brandl                                                9171 days to go
IP Network Operations

R-KOM GmbH & Co. KG
Greflingerstr. 26, D-93055 Regensburg

Telefon +49 (9 41) 69 85 - 1 88
Telefax +49 (9 41) 69 85 - 2 88
mailto:stefan.brandl at r-kom.de       PGP-Key at http://www.brandl.eu/pgpkey.html
http://www.r-kom.de

R-KOM Regensburger Telekommunikationsgesellschaft mbH & Co. KG,
Kommanditgesellschaft, Sitz Regensburg, Registergericht Regensburg,
HRA 5818 Persönlich haftende Gesellschafterin und Geschäftsführung:
R-KOM Regensburger Telekommunikationsverwaltungsgesellschaft mbH, Sitz
Regensburg, Registergericht Regensburg, HRB 6764; Geschäftsführer:
Dipl.-Inf. (FH) Alfred Rauscher